اجرای طرح ضربتی زنده گیری سگ های بلاصاحب و آمادگی شهرداری پرند برای فصل سرما

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ جلسه دکتر مرادی سرپرست شهرداری و مهندس پایدار عضو شورای اسلامی شهر پرند با معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری، صبح امروز با حضور معاون و مدیران این معاونت در دفتر شهردار برگزار شد.

دکتر مرادی در این جلسه بهبود سطح خدمات رسانی به شهروندان را یکی از مهمترین اولویت شهرداری پرند دانست و گفت: از کلیه همکارانم در معاونت خدمات شهرداری می خواهم که تمام توان خود را برای کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان در این حوزه به کار بگیرند.

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به مطالبه جدی شهروندان برای جمع آوری سگ های بلاصاحب عنوان کرد: طی دو هفته اخیر طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب که شامل زنده گیری، غربالگری، واکسیناسیون و عقیم سازی می شود با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر مرادی با بیان اینکه شهروندان گرامی می توانند درخواست های خود را برای جمع آوری سگ های بلاصاحب از طریق سامانه 137 به شهرداری پرند اعلام نمایند، تصریح کرد: این طرح با چندین اکیپ و به طور شبانه روزی در سطح شهر در حال اجرا است و تمام تلاشمان را بکار بسته ایم که مردم فهیم پرند به طور محسوس و عینی نتایج آن را مشاهده نمایند.

سرپرست شهرداری پرند همچنین با اشاره به آغاز فصل سرما و بارش های آسمانی، بر آمادگی معاونت خدمات شهری و ستاد مدیریت بحران شهرداری تاکید کرد و گفت: تجهیزات و ماشین آلات شهرداری از هم اکنون باید آماده خدمات دهی مناسب در زمان لازم باشند و روند لایروبی انهار و کانال های آب نیز با همین جدیت ادامه یافته و کلیه تدابیر مورد نیاز در نظر گرفته شود.

مهندس رحمت اله پایدار، عضو شورای اسلامی شهر پرند نیز با بیان اینکه امور مربوط به معاونت خدمات شهری و فضای سبز، به طور مستقیم با زیست شهری شهروندان در ارتباط است، اظهار کرد: عملکرد معاونت خدمات شهری تاثیر بسزایی در میزان رضایتمندی شهروندان گرامی دارد و باید تمام توانمان را برای داشتن شهری آراسته، پاکیزه، زیبا و در شان مردم خوب و فهیم پرند بکار بگیریم.

همچنین در این جلسه آقای سعید پایبند معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری پرند و مدیران واحد های مختلف این معاونت، گزارشی از فعالیت های یک ماه اخیر را ارائه داده و به تشریح برنامه های پیش رو پرداختند.

تعامل لازم با کلانتری و پلیس راهور برای ساماندهی دستفروشان و وانت بارها، زیباسازی و بهبود روشنایی معابر تحت مدیریت شهرداری، پیگیری امور شهر و نظافت محله ها، توسعه و نگهداری از عرصه های فضای سبز و … از دیگر موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی گرفت.