مراسم تجلیل از کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری، عصر یکشنبه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ به مناسبت روز کارگر دکتر اله یاری شهردار پرند به همراه مهندس گودرزی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی و معاونین و مدیران شهرداری از جمعی از کارگران زحمت کش شهرداری تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در ابتدای این جلسه دکتر اله یاری و مهندس گودرزی طی سخنانی با تبریک روز کارگر، از زحمت شبانه روزی کارگران حوزه امور شهری و فضای سبز تقدیر کردند.

شهردار پرند در این جلسه با تبریک یازدهم اردیبهشت روز کارگر، اظهار داشت: بدون شک آراستگی و پاکیزگی شهر، مرهون زحمات شبانه روزی کارگران عزیز است و ما تلاش همکارانمان در حوزه خدمات شهری و فضای سبز را از صمیم قلب ارج می نهیم.

دکتر اله یاری افزود: یکی از مهمترین دغدغه های بنده از زمان حضورم در شهرداری پرند، رسیدگی به وضعیت معیشت و پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران عزیز بوده و این امر مهم از اولویت های شهرداری به شمار می رود.

شهردار پرند خطاب به کارگران خدمات شهری و فضای سبز، گفت: همانطور که می دانید هیچ فاصله ای بین بنده و شما وجود ندارد و همیشه پاسخگو و پیگیر مطالباتان بوده و خواهم بود.

در ادامه این نشست صمیمی، کارگران خدمات شهری شهرداری به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداخته و از توجه و رسیدگی ویژه دکتر اله یاری به مطالبات کارگران تشکر نمودند.

در پایان با اهدای لوح و تقدیر نامه از زحمات کارگران نمونه شهرداری تجلیل به عمل آمد.