به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،  دکتر اله یاری شهردار پرند در مراسم افتتاح پروژه شاخص و مهم میدان آزادی به ورودی جاده قدیم ساوه، گفت: تمامی تلاش و ظرفیت خود را برای توسعه پایدار، رفع کمبودها و رضایت شهروندان بکار گرفته ایم.

او ضمن خیر مقدم به مسئولان و حاضرین در این مراسم به تشریح روند احداث پروژه شاخص و بزرگ مسیر دسترسی میدان آزادی به جاده قدیم پرند ساوه پرداخت.

اله یاری گفت: ترافیک ورودی جاده قدیم ساوه، مدت‌ها به یک معضل جدی برای پرند تبدیل شده بود که با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهر جدید پرند، شهروندان به‌ ویژه کسانی که هر روز صبح و عصر به شهرک صنعتی پرند تردد داشتند را به دردسر انداخته بود و با احداث پروژه مسیر دسترسی میدان آزادی این معضل مرتفع شد. شهردار پرند با بیان اینکه در سال جاری ۷۵ درصد بودجه شهرداری به امور عمرانی احتصاص دارد، تصریح کرد: این پروژه از سال ها پیش در نقشه جامع پرند وجود داشت که با توجه به ضرورت و اهمیت آن، توسط شهرداری و شورای اسلامی به اجرا رسید.

دکتر اله یاری اظهار کرد: روند احداث پروژه کلان و شاخص مسیر دسترسی به طول ۱۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال که بخشی از آن از محل مالیات برارزش افزوده تامین شده و بر همین اساس بنام بلوار شهدای مالیات نامگذاری گردید.

شهردار پرند در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه شاخص با زیرسازی اصولی که در برخی از مناطق به عمق ۶ متر می رسد، لوله گذاری و ایجاد شبکه آبهای سطحی و جا به جایی تیر های فشار قوی برق همراه بود و امروز افتخار این را داریم که پروژه ای استاندارد و ماندگار را تقدیم مردم خوب نماییم.