دکتر اله یاری شهردار پرند از تعویض و نصب کلیه چراغ های بلوار شهید باهنر حدفاصل میدان بصیرت و میدان آزادی با لامپ های کم مصرف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ارتقای سطح روشنایی معابر با هدف رفاه شهروندان گرامی، افزایش ایمنی تردد خودرو ها و بهبود سیمای بصری شهر، همواره در دستور کار شهرداری قرار داشته است.

دکتر اله یاری بیان داشت: پیش از این کلیه چراغ ها و سر چراغ های بلوار شهید باهنر از ورودی شهر تا میدان بصیرت طی یک اقدام اصولی با لامپ های کم مصرف تعویض شده بود و در گام دوم و طی روزهای اخیر نیز بیش از 114 چراغ و لامپ کم مصرف از میدان بصریت تا میدان آزادی جایگزین لامپ های قدیمی و مصرف گردید.

شهردار پرند افزود: چراغ های ال ای دی محاسن زیادی نظیر روشنایی، کیفیت و دوام بیشتر نسبت به چراغ های قبلی را دارند و با نصب آنها دیگر نیازی به خاموشی جهت صرفه جویی در مصرف برق وجود نخواهد داشت.

سکاندار مدیریت شهری پرند در پایان خاطر نشان کرد: طی یک سال و نیم اخیر اقدامات متعددی برای دست یابی به شرایط مطلوب در زمینه روشنایی سطح شهر داشته ایم که معابر اصلی و فرعی، پارک ها و بوستان ها و مناطق تحت مدیریت شهرداری را شامل شده است.