شهردار پرند گفت: فضای سبز نبض زندگی شهری و یک ضرورت مهم است و در این خصوص تلاش های گسترده ای برای توسعه سرانه های فضای سبز در شهر پرند صورت گرفته است.

به گزارش نبأپرس از پرند، همزمان با ۱۵ اسفند و آغاز هفته منابع طبیعی، مراسم درختکاری در پرند به همت شهرداری و شورای اسلامی و با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و جمعی از هنرمندان، دانش آموزان و شهروندان ارجمند در ضلع شمالی بوستان مشاهیر برگزار شد.

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند در جریان برگزاری این مراسم با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری پرند برای توسعه و افزایش سرانه های فضای سبز بیان داشت: بدون تردید توسعه فضای سبز یک ضرورت و اصل مهم به ویژه برای شهر جدید پرند به شمار می رود و از همین رو شهرداری طی یک سال اخیر مجموعه اقدامات گسترده ای را نظیر کاشت درخت و درختچه های مثمر در سطح شهر صورت داده است.

شهردار پرند در ادامه گفت: امروز به مناسبت روز درختکاری بیش از ۳۰۰۰ هزار اصله درخت و درختچه مثمر شامل انار، سیب، توت و پسته در بین شهروندان گرامی توزیع گردید و در تداوم اقدامات شهرداری برای توسعه عرصه های فضای سبز، قریب به ۳۲۰۰۰ درخت و درختچه مثمر نیز طی دو ماه آینده در مناطق تحت مدیریت شهرداری کاشته خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند، حمیدرضا اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پرند، رئیس اداره محیط زیست رباط کریم، خانواده معزز و معظم شهدا، برخی از هنرمندان و اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان پرند در ضلع شمالی بوستان مشاهیر برگزار شد، به طور نمادین ۱۴ درخت با یاد و نام شهدای گرانقدر غرس شد و به رسم یاد بود لوحی به خانواده معظم شهدا اهدا گردید.