به گزارش نبأپرس از پرند؛ در ابتدای این مراسم، صفایی رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری پرند ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از روند فعالیت های این سازمان ارائه داد و گفت: روزانه قریب به ۲۱۰۰۰ مسافر از خدمات ناوگان حمل و نقل شهرداری پرند جهت جا به جایی برون شهری به شهرهای تهران، رباط کریم، کرج و شهریار استفاده می کنند.

حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز در ادامه این مراسم، هفته حمل و نقل عمومی را به دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل شهر پرند تبریک گفت و خطاب به آنها بیان داشت: شما عزیزان شغل مهمی بر عهده دارید و هر روز با عموم شهروندان در ارتباط هستید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند تصریح کرد: انتظار به حق مردم برای خدمات رسانی منظم و بدون تاخیر و همچنین برخورد مناسب با مسافران، اهمیت این شغل را بیش از پیش نمایان می سازد.

قهرمانی با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی شهر پرند خاطر نشان کرد: از نظر کارشناسان هر یک اتوبوس به اندازه ۲۰ خودرو شخصی نقش آفرینی می کند و نه تنها موجب رفاه و کاهش هزینه خانواده ها می شود بلکه به بهبود وضعیت آلودگی هوا و کاهش ترافیک نیز کمک خواهد کرد.

محمد جواد گودرزی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر پرند نیز با تبریک هفته حمل و نقل، بیان داشت: توسعه حمل و نقل عمومی شهر پرند و ایجاد رضایتمندی شهروندان در این حوزه، یکی از مهمترین اولویت های شورای اسلامی شهر پرند و شهرداری به شمار می رود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی شورای اسلامی شهر پرند در ادامه افزود: شورا و شهرداری پرند به طور دقیق به نقاط ضعف و قوت حوزه حمل و نقل عمومی واقف هستند و طی این مدت سعی کرده ایم که با اقدامات لازم در مسیر نوسازی ناوگان و بهبود سطح خدمات رسانی گام برداریم و برای تحقق این امر مهم، مصمم هستیم.

مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند نیز در این جلسه، اظهار داشت: همان طور که در گزارش رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری ارائه شد، در حال حاضر ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری پرند با ۱۲ خط و ۵۲۳ تاکسی رسمی و ساماندهی شده و همچنین ۲ خط اتوبوس صادقیه و شاهد با ۴۸ دستگاه اتوبوس در حال خدمت رسانی به شهروندان گرامی پرند است.

مرادی با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران حوزه حمل و نقل عمومی پرند تصریح کرد: جمعیت شهر جدید پرند هر روز، رو به افزایش است و توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی یکی از ضرورت های مهم و مورد توجه مدیریت شهری است.

سرپرست شهرداری پرند تاکید کرد: نوسازی ناوگان، توسعه خدمات و ایجاد رضایتمندی شهروندان در این حوزه، یکی از مهمترین اولویت ها و دغدغه های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند است و ما برای دستیابی به شرایط ایده آل و استاندارد، تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم.

عروجی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان رباط کریم و سرگرد کاویانی رئیس پلیس راهور شهر پرند نیز در این جلسه، هفته حمل و نقل عمومی را تبریک گفته و در ادامه نیز نمایندگان رانندگان تاکسی و اتوبوس به بیان مسائل و در خواست های خود پرداختند.

گفتنی است، در پایان این جلسه با اهدای لوح و شاخه گل از دست اندرکاران سازمان حمل و نقل شهرداری و رانندگان نمونه تجلیل به عمل آمد‌.