دکتر اله یاری در جلسه شورای معاونین شهرداری ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید، بر تداوم فعالیت های توسعه محور شهرداری در همه حوزه ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ جلسه شورای معاونین شهرداری به ریاست دکتر اله یاری و با حضور معاونین و مدیران اداره حراست و بازرسی در دفتر شهردار پرند برگزار شد.

دکتر اله یاری در این جلسه با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل خوب شورای اسلامی و تلاش کلیه پرسنل شهرداری، روند توسعه همه جانبه شهر پرند بیش از پیش ادامه یابد.

شهردار پرند با اشاره به بودجه 895 میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری، خاطر نشان کرد: بخش اعظم و نزدیک به 74 درصد بودجه امسال به پروژه های عمرانی و زیرساختی اختصاص یافته و برنامه ریزی های لازم برای توسعه همه جانبه و متوازن در حوزه های عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی، فرهنگی و … صورت گرفته است.

سکاندار مدیریت شهری پرند از افتتاح چندین پروژه شاخص شهرداری طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: میدان میوه و تره بار فاز 3، پروژه مسیر دسترسی میدان آزادی به ورودی جاده قدیم و پارک 2 هکتاری واقع در فاز 3 به زودی افتتاح می شوند و مراحل تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری و ساخت مجتمع مشاغل مزاحم نیز با جدیت در دست اجرا قرار دارد.

دکتر اله یاری تداوم نهضت آسفالت را یکی از مهمترین برنامه های شهرداری دانست و گفت: روند آسفالت و ترمیم خیابان ها، کوچه های خاکی و محله های تحت مدیریت شهرداری از اسفند ماه سال گذشته در حال اجرا است و بدون لحظه ای توقف و تعطیلی همچنان ادامه دارد.

شهردار پرند در ادامه با اشاره به مجموعه اقدامات ستاد استقبال از بهار شهرداری، اظهار کرد: نصب المان های نوروزی، کارناوال اقوام ایرانی، کاشت هزاران درخت، درختچه و بوته گل های فصلی، نورپردازی میادین و معابر، تنظیف و پاکسازی محله ای و … در فازهای صفر تا 3 از اقدامات قابل توجه در این حوزه بود که با استقبال خوب شهروندان گرامی مواجه شد.

دکتر اله یاری در پایان این جلسه خطاب به معاونین و مدیران شهرداری بیان داشت: همگان باید در مسیر خدمات رسانی مطلوب، توسعه متوازن زیرساخت ها و افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی تلاش کنیم و برای دستیابی و تحقق برنامه های مدیریت شهری، تمام ظرفیت و توان خود را بکار بگیریم.