دکتر اله یاری شهردار پرند به همراه معاونین و مدیران شهرداری، ظهر امروز با حضور در محل شورای اسلامی شهر با اعضای محترم شورا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد نیا رئیس شورای اسلامی، آقای قهرمانی نایب رییس و سایر اعضای محترم شورا به دکتر اله یاری و معاونین ایشان خیر مقدم گفته و ضمن قدردانی از تلاش های مجدانه شهرداری و آرزوی موفقیت در سال پیش رو، بر توجه ویژه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تحقق برنامه های مدیریت شهری تاکید نمودند.

شهردار پرند نیز در این دیدار صمیمانه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع)، از اعضای شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: اگر همراهی و تعامل مناسب اعضای محترم شورا نبود، مطمئنا شاهد اتفاقات خوب در این شهر نمی بودیم و موفقیت نسبی شهرداری مرهون همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر بوده است.

دکتر اله یاری با بر شمردن برخی از اقدامات شاخص، به برنامه های آتی شهرداری نیز اشاره کرد و بیان داشت: با وجود آنکه اقدامات گسترده ای در همه حوزه ها صورت گرفته اما باید در سال پیش رو تلاشمان را بیشتر کنیم و بنده در برنامه ای که از معاونین و مدیران شهرداری خواسته ام بر این نکته تاکید ویژه ای داشته ام.

شهردار پرند تصریح کرد: هیچ هدفی بالاتر از رضایت شهروندان گرامی و خداوند متعال نیست و ما تمام توان و ظرفیت های خود را برای دستیابی به شرایط مطلوب و رضایتمندی حداکثری شهروندان عزیز به کار گرفته ایم.

گفتنی است در این جلسه پیرامون مباحث شهری، توسعه زیرساخت ها، توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف شهر و … گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.