به گزارش نبأپرس از پرند، ظهر امروز به مناسبت سالروز شهدا، آیین رونمایی یکی از میدان های فاز ۵ شهر پرند با المان شهید و مزین به نام شهید مدافع امنیت فرید کرم پور که در اغتشاشات اخیر توسط آشوبگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد توسط مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان کرد: بر خود فرض می دانیم که قدردان زحمات عزيزانی باشیم که امنیت خویش را مدیون تلاش آنها هستیم به نحوی که نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و امروز در دنیا با صلابت می درخشد و نامگذاری و رونمایی از المان و میدانی در شهر پرند به نام شهدا به ویژه شهید مدافع امنیت شهید فرید کرم پور، قطره ای است در دریای بیکران ایثار و رشادت های شهدا و امیدوارم این کم از ما مورد قبول حق قرار گیرد و شهدا با شفاعت خود دست ما را در آخرت بگیرند.

در ادامه این مراسم کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: همزمان با سالروز شهدا توفیق داشتم تا در مراسم رونمایی یکی از میدان ها در شهر پرند با المان شهید و نام شهید مدافع امنیت فرید کرم پور مزین شده است حضور یافته ام.

وی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی فراجا در تأمین امنیت و آرامش جامعه و مردم افزود: امروز شما به هر نقطه از کشور می‌نگرید، از مرزها گرفته تا شهرها و جاده‌ها شاهد حضور نیروهای جان‌برکف انتظامی هستید و این خدمت و تأمین امنیت پایدار شما مردم از افتخارات ما است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: نیروی انتظامی یک روز بر حسب نیاز در اغتشاشات اخیر نقش‌آفرینی می‌کند و روز دیگر در استقبال از نوروز و سفرهای نوروزی تأمین‌کننده امنیت تردد مردم در کشور است.

سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: شهید مدافع امنیت فرید کرم پور فقط ۲۱ سال داشت و با این سن کم‌جان خود را در راه تأمین امنیت شما مردم هدیه کرد و رشادت‌ها و ایثار شهدا زبانزد عام و خاص و جهان است و امروز در این میدان با نام شهید کرم پور ۲۱ ساله ۲۱ نهال مثمر توسط مسئولان و خانواده شهدا غرس شد که کار فرهنگی شایسته و خوبی بود.

گفتنی است این مراسم با حضور سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران و همراهان وی در نیروی انتظامی فراجا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند بهمراه اعضای هیات مدیره و معاونین، فرماندهان نظامی، انتظامی و راهور، اعضای شورای اسلامی شهر پرند و سایر مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.