به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مراسم تجلیل از بانوان شهرداری پرند، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری و سرکار خانم جعفری رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند، برگزار و از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل شد.

دکتر مرادی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، بیان داشت: بانوان ستون اصلی خانواده و جوامع سالم و پویا هستند و همواره نشان داده اند که در کنار فعالیت های مربوط به خانواده و در نقش مادر و همسر و همچنین در امور اجتماعی و فعالیت های شغلی، توانمند بوده و نقش بی بدیلی در تعالی جامعه ایفا می کنند.

سرکار خانم مینا جعفری رئیس کمیسبون بانوان شورای اسلامی شهر پرند نیز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر به همه بانوان، گفت: نگاه اسلام به بانوان یک نگاه مترقی مبتنی بر احترام و عزت است و امروز شاهد نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف هستیم.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند در ادامه تصریح کرد: بانوان در همه حوزه ها و فعالیت های شهرداری پرند حضور پررنگ داشته و نقش موثر و کلیدی در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری دارند که حاکی از توانمندی آنها است.

در این مراسم با اهدای گل و لوح تقدیر، از بانوان شاغل در شهرداری پرند تجلیل و از زحمات آنها قدردانی به عمل آمد.

همچنین از سرکار خانم جعفری رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند نیز از سوی سرپرست شهرداری تجلیل شد.